woensdag 15 januari 2014

Woosje Wasser Textiel en Text

Woosje Wasser is nu ook online met een weblog. Welkom. 




Schutsrolletje

In deze weblog ga ik blog voor blog, blad voor blad mijn boeken laten zien en archiveren.

TEXT IN TEXTIEL

TEXTIEL is en blijft mijn belangrijkste materiaal en vertrekpunt.
TEXT omdat ik vaak ben uitgegaan van teksten, tekens, letters en woorden, 
een wisselwerking 
TEXT omdat ik met tekst en uitleg ga proberen inhoud en techniek te verduidelijken.
 .
Het beeld komt altijd op de eerste plaats, maar ik zal er meestal toch nog een nadere uitleg bij schrijven over inhoud en thema's, vormgeving, materiaal en technieken. 
Archiveren om zo de beelden beter te kunnen plaatsen en het gebruikte materiaal adequaat te beschrijven.
 Een archief met het hoe en waarom van vorm en inhoud naast een overzicht in de tijd.
Kijker en Lezer......Zie maar, er staat wat er staat. Het is wat het is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten